Kvällenföreanställningsintervjuångestsjälvpepp

Kalla det vidskeplighet eller bara psykologi. Imorgon är det dax för jobbintervju nummer två. Sist körde jag detta inlägg och det funkade - den gången. Så varför inte igen?

"Imorgon ska jag sitta där och sälja mitt jag. Bla bla bla vad jag är bra! Jag gillar verkligen inte att förhäva mig själv, vilket faktiskt är lite märkligt när jag nu råkar vara bäst, på allt. Holistisk, pragmatisk, proaktiv, effektiv, flexibel, prestigelös, team player, målinriktad, nyfiken, har lätt att lära. Name it and I am it! Ni har en jäkla tur att jag råkar vara tillgänglig, med kort varsel. Frågor på det?"

Förlåt alla gamla frogturd-fans, detta inlägg är mest för mig själv, så ni får stå ut med en repris. Men håll gärna tummarna. Båda!


Kommentarer
Postat av: Peter

Jag håller tummarna för dig, alltid och hela tiden!!!

2010-01-14 @ 08:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0