Världen är full av dårar

Ikväll var det dags för live-kultur. Revy på Lokstallarna. Världen är full av dårar.
Bilden: Stolen with love from teatersmedjan.se
Revy som egentligen inte är min grej, men det här var lite på en annan nivå. En extremt välpaketerad mix av högt och lågt. Jag hade småhöga förväntningar, men de infriades med råge. Det var riktigt, riktigt bra. Vi såg ju Spamalot tidigare i vinter. Det här var bättre. Hjärtfullare. 4 multitalangfulla grabbar fick oss att skratta gott. Och... kanske inte gråta, men i alla fall att bli berörda. En perfekt blandning av absurd humor, allvar och musik. Det enda som retar mig (förutom att de hade snyggare ben än jag...) är att vi aldrig fick tummarna ur och såg deras förra show. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0