Konsertsommaren 2012

Blekinge lyckades med två finfina bokningar i år, bob hund (Sölvesborg) & Kent (Karlshamn). Båda lyckades jag se. bob hund gjorde nog ingen besviken, inte mig i alla fall. Kent var grymma!
Sen råkade jag tjuvtitta på Veronica Maggio i Varberg. Det var nog lika många utanför på sanddynorna som inne på det slutsålda området.
Så var det barnen tur. Ulrik Munther. Inga kommentarer... Men jag kan nu skryta med att ha pratat (nåja...) med honom. Wow!
Sommaren kunde sedan ha krönts med min drömkonsert. Kraftwerk spelar i Göteborg på lördag. Kanske lika bra att jag inte visste det förrän nu, när det är för sent.
Kanske, kanske man kan trösta sig med att de streamar det här: http://www.wayoutwest.se/live
Något kul lär det dyka upp där i helgen i alla fall. Just nu, Hot Chip.
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0